حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

عکس پروفایل

به نام عادل ترین  قاضی

متاسفانه یا خوشبختانه نمیدونم چی اسمشو بزارم

 نسبت به این نوع از پروفایل ها حساسم واقعا حساس 

با این که در دنیایی مجازی سیر میکنیم 

اما معتقدم خود این نوع چراغ سبز دادنها وتمارض ها حربه ای برای جلب توجه هست 

دختر 28 ساله پروفایلش نوشته: اماده این با کارد دستتونو زخمی نکنین میخوام پروفایلمو عوض کنم 

یا منو وعشقم یهویی!

برین کنار خوشکلتون اووومد!

بخوره تو سرتون که هیچکدومتون عاشق من نشد ین

یا فاز تنهایی وغم وشکست رو برداشتن 

عکس شیر وگرگ وپلنگ گذاشتن 

من جای کسی نیستم ونمیتونم وحق ندارم قضاوت خاصی بکنم 

اما .....

 شاید من خیلی حساسم ولی چرا هر نوع جلف بازی رو در این فضاها باید فریاد زد ؟واقعا چرا 

کاربرای خدا

«بسم الله الرحمن الرحیم»

"وقتی کار برای خدا نباشد"

وقتی کار برای خدا نباشد،دقت ها کم می شود و اشتباهات زیاد.

کاری که برای خداست جدا از اینکه برکت پیدا می کند تا حد زیادی اشتباهاتش هم پوشانده می شود.

جهان هستی با کسانی که برای خدا کار نمی کنند،دوستی ندارد و همکاری نمی کند.

همچنانکه با کسانی که علیه خدا کار می کنند،دشمنی هم دارد.


«علیرضا پناهیان»

عاشق شو تا دیر نشده

بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید**در این عشق چو مردید همه روح پذیرید
بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید**کز این خاک برآیید سماوات بگیرید
بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید**که این نفس چو بندست و شما همچو اسیرید
یکی تیشه بگیرید پی حفره زندان**چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید
بمیرید بمیرید به پیش شه زیبا**بر شاه چو مردید همه شاه و شهیرید
بمیرید بمیرید و زین ابر برآیید**چو زین ابر برآیید همه بدر منیرید
خموشید خموشید خموشی دم مرگست**هم از زندگیست اینک ز خاموش نفیرید

وتا زمانی که هنوز وقت داری عاشق شو 

عاشق شدن زیباست وسوزنده 

یکی شدن است وتب وتاب 

قلبت نا آرام است وگرم 

میفهمی ؟زنده می شوی 

گویا جانی دوباره یافته ای 

وسراسر وجودت جوانه می زند 

عاشق شو تا دیر نشده 

بافرهنگ یا با کلاس؟

نتیجه تصویری برای در صف با کلاس شدن

شما دوست دارید بافرهنگ باشید یا با کلاس؟

نمیشه هم بافرهنگ بود وهم با کلاس؟

یعنی با کلاس بودن وبافرهنگ بودن لزوما جدا ومتضاد هم هستن؟

گیج شدم

بماند که فرهنگ گاهی قربانی اندیشه های سطحی میشه وچقدر سخته تو اینجور جامعه زندگی کردن


با کلاس بودن در این معنی یعنی خودتو تو رنگ ومد ولهجه ی عجیب وغریب وعادتای به درد نخور خفه کنی

دور وقتت حصار بکش

تصویر مرتبط

دور وقتت حصار بکش


اگر دور وقت خود را حصار بکشیم، شیطان نمی‎تواند در آن رخنه کند،

 اما اگر وقت خود را بی‎حصار گذاشتیم، زمینی است که در آن نه زراعت کرده‎ایم

 و نه خانه ساخته‎ایم؛ فقط زمینش به نام ما ثبت شده. 

انسان اگر برای وقتش برنامه‎ریزی نکرد، شیطان برایش برنامه‎ریزی می‎کند. 

غیبت‎ها، تهمت‎ها، حرف‎های بی‎مزه، لهو و لعب‎ها، همۀ اینها نتیجۀ بی‎برنامگی است. 

اگر عقل برای وقت برنامه‎ریزی نکند، نفس برایش برنامه‎ریزی می‎کند.


سکون خاموش

تصویر مرتبط

به یک سکون خاموش رسیده ام 

سکونی که ابتدا وانتهایش دارد مرا بیچاره می کند 

بی خیال شدن وبی درد شدن خودش مکافات بزرگی است 

این روزها حال خوشی ندارم کاش فقط من بودم وکسی که حرفهایم را می فهمید 

بامن حرف میزد ولا اقل قسمتی از تلخی هایم را تاب  می آورد 

عجیب خدا  را گم کرده ام .

خدای خوبم کجایی مرا تنها در این گرفتاریهای عجیب وغریب رها نکن 

گفتارهای نامفهوم مرا درک کن ...


بدان که دوستت دارم ای یکتای بی همتای من .گرچه دل ونگاهم را آلوده ساخته ام 

صدای قرآن قبل از اذان از مسجد محل به گوش می رسد

 ومن باز چه غریبانه کبوتر دلم را به پرواز در می آورم تا غریبانه راهشان بدهی 

تا باز هم بنده ات را بنده نوازی کنی 

دنیای کوچک

 

نتیجه تصویری برای زمین در کائنات


" نیل آرمسترانگ " اولین فضانوردی که پاشو رو کره ماه گذاشت ،ایشون تو خاطراتشون اینطور میگفتن که : 

" من آدم حساسی نیستم. وقتی خانه والدینم را ترک کردم گریه نکردم. وقتی در ناسا کار پیدا کردم گریه نکردم

 و حتی وقتی روی ماه پا گذاشتم گریه نکردم.اما وقتی از روی ماه به زمین نگاه کردم، 

بغضم گرفت. با تردید با پرچمی که بنا بود روی ماه نصب کنم بازی می کردم. از آن فاصله، رنگ و نژاد و ملیتی نبود.

ما بودیم و یک خانه گرد آبی...

با خود گفتم: انسان ها برای چه می جنگند؟

شست دستم را به سمت زمین گرفتم و تمام دارایی ام و کره زمین  با آن عظمت پشت شستم پنهان شد و من اشک ریختم... . "

فهمیدن یک حقیقت

نتیجه حرص

 روزی پسر بچه ای در خیابان سکه ای یک سنتی پیدا کرد.

او از پیدا کردن این پول آن هم بدون هیچ زحمتی خیلی ذوق زده شد. 

این تجربه باعث شد که بقیه روزهاهم با چشمهای بازسرش را به سمت پایین بگیرد

(به دنبال گنج).او در مدت زندگیش 296 سکه 1سنتی 48 سکه 5 سنتی 

19 سکه 10 سنتی 16 سکه 25 سنتی 2 سکه نیم دلاری 

ویک اسکناس مچاله شده 1دلاری پیدا کرد.در مجموع 13 دلار و26 سنت. 

در برابر به دست آوردن این 13 دلار و26 سنت

 او زیبایی دل انگیز 31369 طلوع خورشید درخشش157رنگین کمان

 و منظره ی درختان افرا در سرمای پاییز را از دست داد . 

او هیچ گاه حرکت ابرهای سفید را بر فراز آسمان در حالی که از شکلی به شکل دیگر در می آمدند ندید.

 پرندگان در حال پرواز درخشش خورشید و لبخند هزاران رهگذر هرگر جزئی از خاطرات او نشد... 

اسرار وضو

تصویر مرتبط

 در وضو چه اسراری نهفته است؟


پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در حدیثی می فرمایند : 

شستن صورت ها و دست ها و مسح سر و پاها در وضو، رازی دارد. 


• شستن صورت در وضو، یعنی خدایا! هر گناهی که با این صورت انجام دادم،

 آن را شست وشو می کنم تا با صورت پاک به جانب تو بایستم

 و عبادت کنم و با پیشانی پاک سر بر خاک بگذارم.


•شستن دست ها در وضو، یعنی خدایا! از گناه دست شستم

 و به واسطه گناهانی که با دستم مرتکب شده ام، دستم را تطهیر می کنم.


مسح سر در وضو، یعنی خدایا! از هر خیال باطل و هوس خام که در سر پرورانده ام،

 سرم را تطهیر می کنم و آن خیال های باطل را از سر به دور می اندازم.


مسح پا، یعنی خدایا! من از رفتن به مکان زشت پا می کشم

 و این پا را از هر گناهی که با آن انجام داده ام، تطهیر می کنم. 

 من لایحضره الفقیه، ج ۲، ص ۳۰۲


پ.ن :وضو واینهمه درمان درد ؟!

کلیپی دیدم در مورد اثرات معجزه آسای وضو 

اتفاقا بخاطر یه سری مسایل سردرد شدم یاد کلیپ افتادم ورفتم وضو گرفتم 

واصلا متوجه نشدم کی سردرد من خوب شده 

من از چاکرا چیزی سردر نمییارم اما اونچه که مسلما وضو باعث دور شدن انرژی های منفی وآزاردهنده وبهبود عملکرد بدن میشه 

سعی کنیم دایم الوضو باشیم 

مراقب مصرف آب هم باشید 

ذره وکمتر از ذره


به نام خالق بی همتا 

انسان اشرف موجودات در نظام کاینات ذره وکمتر از ذره ای بیش نیست 

وگاهی چه می شود که همین ذره ی بی مقدار که نام اشرف مخلوقات را به یدک میکشد ناگاه از دماغ فیل می افتد 

وچنان غرری سراپایش را می گیرد که گویا ساکن ابدی این مسافر خانه ی بی در وپیکر است 

کهکشانها وعوالم همه در برابر همان روح خدایی موجود در تن آدمی تعظیم می کند اما 

خود آدمیزاده در بربر نفسش تعظیم کرده وبرده ی هواوهوس برده ی جاه ومقام ومکنت ومال شده 

تناقض عجیبی است  



پ.ن کوتاه بیا آدمیزاد بزودی باید همه چی رو بزاری وبری 

بد نیست کمی متواضع باشی ای  موجود دوپا

بی خبر

آدمی را ز شرف تاج کرامت به سر است


حیف و صد حیف که بیچاره ز خود بی خبر است.

عشق مجازی

"عشق مجازی" 

خب آخر گاهی آدمیزاد دست خودش نیست و

یکهو عاشق می شود 

بعد تازه تنهاترین لحظات عمرش را باید سپری کند

راستی مگر خدا قهرش می گیرد دونفر همدیگر را دوست داشته باشند ؟


با دلت حسرت هم صحبتی ام هست، ولی

سنگ را با چه زبانی به سخن وادارم؟