حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

سکون خاموش

تصویر مرتبط

به یک سکون خاموش رسیده ام 

سکونی که ابتدا وانتهایش دارد مرا بیچاره می کند 

بی خیال شدن وبی درد شدن خودش مکافات بزرگی است 

این روزها حال خوشی ندارم کاش فقط من بودم وکسی که حرفهایم را می فهمید 

بامن حرف میزد ولا اقل قسمتی از تلخی هایم را تاب  می آورد 

عجیب خدا  را گم کرده ام .

خدای خوبم کجایی مرا تنها در این گرفتاریهای عجیب وغریب رها نکن 

گفتارهای نامفهوم مرا درک کن ...


بدان که دوستت دارم ای یکتای بی همتای من .گرچه دل ونگاهم را آلوده ساخته ام 

صدای قرآن قبل از اذان از مسجد محل به گوش می رسد

 ومن باز چه غریبانه کبوتر دلم را به پرواز در می آورم تا غریبانه راهشان بدهی 

تا باز هم بنده ات را بنده نوازی کنی 

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 09:09 ب.ظ http://musicshz.blogsky.com

حواسـم را هر کجا که پرت می کنم

باز کنار تو می افــتد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد