حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

راه نشانم بده

دارم می آیم مرا خوانده ای 

کل سفر  را سر در گریبانم تا تو را نبینم همینم 

خود دانی این دل عاشق بی تو دوام نمی آورد 

عجیب حیرانم امشب شبی که فردایش را نمی دانم 

شهداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دوستتان دارم گرچه .....


تصویر مرتبط

روز مادر مبارک باد

Click here to enlarge

ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برعموم شیعیان مبارک باد

روز زن وروز مادر مبارک باد 

بی خیر وبرکت

نتیجه تصویری برای شهید کاوه
یک روز دختر بی حجابی آمد توی مغازه،
 خانواده اش از آن شاه دوست های درجه یک بودند.
محمود گفت: ما با شما معامله نمی کنیم،
پرسید: چرا؟ گفت: چون پول شما خیر و برکت نداره.
دختر با عصبانیت گفت: حسابت رو می رسم ها!
محمود هم خیلی محکم گفت: هر غلطی می خواهی بکنی، بکن.
تمام آن روز نگران بودیم که نکند مامورهای کلانتری بیایند محمود را ببرند؛ 
آخر شب دیدیم در می زنند. همان دختر بود، منتهی با پدرش.
محمود گفت: ما اختیار مالمان را داریم، نمی خواهیم بفروشیم.
حرفش تمام نشده بود که دختر با یک سیلی زد توی گوش محمود.
خواست جواب گستاخی او را بدهد که پدرم نگذاشت؛ آخر اگر پای مامورین به آن جا باز می شد،
 برایمان خیلی گران تمام می شد؛ توی خانه نوار، اعلامیه و رساله امام داشتیم.
بعد از این موضوع محمود هیچ وقت به آن ها جنس نفروخت.

شهید محمود کاوه


http://sangarekhaki.blog.ir/

نوشته

"نوشته کوتاه یک دختر بر روی تابوت شهدا "

قدردان حجابتان باشید نعمتی که اگر از شما گرفته شود 

دیگر شاید رنگ سعادت را نبینید 

انسان

امام علی علیه السلام :

خداوند، ملائکه را از نیروى عقل محض ، 

حیوانات را از غرائز و شهوات محض و انسان را ترکیبى از هر دو آفرید. 

آن کس که نیروى اندیشه و فکرش ‍ بر شهوتش غلبه کند، 

از ملائکه برتر و آن کس که نیروى شهوت و غریزه اش ‍ بر قوه عقل

 غالب شود از حیوانات پست تر است .

 ( بحارالانوار، ج 57، ص 299، حدیث 5 )

گفت:من زشتم

می‌گفت «من زشتم! اگه شهید بشم هیچ‌کس برام کاری نمی‌کنه! 
تو یه پوستر برام بزن معروف بشم» و خندید…
این را یکی از دوستان «هادی» عزیز شهید از او روایت کرده است.
و این تصویر همان طرح سفارش اوست و چه شیرین است این لبخند…

وجوه یومئذ مسفره ضاحکه مستبشره…
چهره هایی در آن روز گشاده و نورانی و خندان و مسرور است.
(سوره مبارکه عبس/۳۸)

خاطره ای از استاد ماندگاری

نتیجه تصویری برای ترس از مرگ

خاطره ای از استاد ماندگاری 

یک خاطره از خودم بگم قشنگه ، جاتون خالی توی مسیر پروازی داشتم 

می رفتم پرواز یک مقدار با مشکل مواجه شد البته سالم نشست وگرنه من الان خدمت شما نبودم 

میزد هوا میزد زمین ، تمام مسافرا حالشون بهم خورد ،جیغ میزدن ،

 داد می زدن ، این خانوما یک لحظه نگاه کردم ، صحنه ی قشنگی بود ،

 خانومایی که یه مقدار حجابشون ناجور بود ،

 دیدیم روسری ها رو دارن میدن جلو که پوشیده باشن ،

 نقاشی های سرو صورتشونم دارن پاک می کنن ، دنبال تسبیح می گردن ،

 گفتم دنبال چی می گردید؟ گفتن : حاج آقا آیة الکرسی بخونید ، 

حاج آقا لا اله الا الله بگید ، حاج آقا سبحان الله بگید ، گفتم : چی شده ؟ 

بعد به من گفتن : حاج آقا شما چرا دعا نمی کنید ؟! 

گفتم : من اول سفر دعای سفر رو خوندم ،امیرالمؤمنینم فرموده

 : کدام روز از مرگ فرار کنم ؟ روزی که قرار است بمیرم یا روزی که قرار نیست بمیرم؟! 

 روزی که قرار است بمیرم هر جا برم پیدام می کنه 

،روزی هم که قرار نیست بمیرم از بالا ساختمون 20 طبقه هم بیافتم 

سالم میام پایین، ترکش می خوره سمت چپش قلبش ،

 با چشمامون شاهد بودیم گفتیم تموم شد ، دیدیم نه بابا این داره نفس میکشه ،

 بردیمش اورژانس بعد معلوم شد قلبش سمت راستش بوده ، ترکش اشتباهی رفته این طرف ، 

آقا یک اوضاع و احوالی بود تو این پرواز ، خیلی گریه می کردن ، 

یا اباالفضل ،یا فاطمه زهرا ، یکی هم شوخی میکرد میگفت 

یا چهارده معصوم همه رو باهم صدا میکرد ، که خلاصه دستشو بگیرن ، 

جای شما خالی پرواز به هر ترتیبی بود نشست ، همین که پرواز نشست روی زمین ،

 دیدیم روسری ها رفت عقب ، دوباره آینه ها در اومد ، شروع کردن به درست کردن ،

 قرآن میگه فإذا رکبوا فی الفلک دعوا الله مخلصین له الدین 

(وقتی تو کشتی سوار میشن خدا رو با تمام خلوص می خونن 

 فلما نجاهم الی البر فإذا هم یشرکون همین که پاشون به خشکی میرسه  مشرک میشن )

http://yaskabodegomshode.blogfa.com/

لبخند افسونگر

لبخند افسونگرت در دلم غوغایی به پاکرده
که از هزار هزار طوفان بلا چنین کاری ساخته نیست
رنگی بهشتی بر رخساره
لباسی خاکی بر تن
و
اخلاصی ستودنی در نهانخانه ی دل
به کدامین سرود بخوانمت ای شهید
یادت تا ابد سبز وجاودان
ای اسطوره ی عاشقی

ای حماسه ساز دلاوری 

ای راز نشکفته ی باران 

ای شهید 

من از چادر بدم مییاد

نتیجه تصویری برای من از چادر بدم میاد

با سلام اولین مطلبی که در مورد نفی چادر و حجاب از دیدگاه منتقدان گذاشتم

 با انتقادهای فراوانی (البته در کنار استقبال بیشتر) روبه رو شد ولی باتوجه به  رسالتی که داریم 

دومین مطلب از همین سری رو امروز قرار میدم :

من از چادر بدم میاد چون چادر بهم نشون می ده که خودم نمی تونم برای خودم تصمیم بگیرم 
یا باید خودمو زیرش قایم کنم یا اینکه یه مرد بیاد ازم دفاع کنه. در حالی که خودم قدرت دفاع دارم.
من از چادر بدم میاد چون چادر رو به منزله ی انکار کردن بدنم می دونم.
 و این انکار هویت من رو هم تحت شعاع قرار می ده.
از چادر بدم میاد چون بهم می گه من  برای مرد ها فقط یه موجودی ام که پا به این دنیا گذاشتم 
تا فقط یه سرویس دهنده ی جنسی باشم. و چادر فقط مالکیتوشونو بیشتر می کنه.
چادر به من نشون می ده فقط زن یک مردم اما بهم نشون نمی ده که آدمم.
از چادر بدم میاد چون دلم می خواد آزادانه زندگی کنم و نفس بکشم.
بدم میاد چون دلیلی نداره برای حجاب داشتن چادر سرم کنم.
از چادر بدم میاد چون سیاه و زشته.چون تو گرما یه جور آدمو اذیت می کنه 
تو سرما و برف هم یه جور دیگه. همشو صادقانه گفتم.

خب مطالعه کردید ؟ این هم برای خودش یه نظره

اما چادر به خودی خود یعنی در خلاف مسیر و جریان آب شنا کردن 

پس یعنی خودت برای خودت تصمیم گرفتی

 و در این تصمیم قاطعی چون همرنگ جماعت نشدی و سربلندی

نه اگر زندگی حضرت زهرا (س) را مطالعه کرده باشی هرگز نمیگی که چادر قدرت دفاعی و ازت میگیره 

و ضعیفت میکنه چون حضرت زهرا با همون چادر مثل یک کوه پشت در ایستاد

 و از ولایت ( که علی (ع)) بود دفاع کرد

تو جواهراتتو از دست دزدها توی گاوصندوق قایم میکنی ؟ یا از اونها محافظت میکنی ؟ 

تو زیر چادر قایم نمیشی بلکه از گوهر وجودت حفاظت میکنی

مروارید تو صدف انکار نمیشه با ارزش میشه و زیبا و با سختی دست یافتنی میشه 

و دست هرکس و ناکسی بهش نمیرسه بدن تو هم زیر چادر انکار نمیشه بلکه با ارزش و قیمتی میشه

چادر تو هویت توست هویت اینکه تو هرجایی نیستی و مالک داری

 ولی مالکیتی که خداییست نه زمینی تو با چادر خودتو در اختیار خدا میزاری نشون میدی که بنده

 گوش به فرمان خدایی و هرکاری براش میکنی برای ثابت کردن این هم با گرمای تابستون

 و عرقهاش وبا  زمستون و برف وگل و باروناش رفیقی

چادر چون سیاهه قشنگه وگرنه که توفیقی نداشت ... 

بخدا منم همشو صادقانه گفتم

والسلام

http://www.harimeasmani.ir

سوال (شبهه)

سوال:اخیرا پیامک هایی با استفاده از عقاید مذهبی مردم منتشر میشود...لطفا نظر خود را بیان فرمایید....


مثال:ختم شش میلیون صلوات تقدیم به شیرخوار امام حسین...

سهم شما شش صلوات و ارسال به شش عاشق حسینی.لطفا قطع کننده زنجیره نباشید...

مثال دوم:تا پیام را دیدی هشت بار بگو یا ابوالفضل وبرای هشت نفر بفرست.

همین الان خبر خوشی میشنوی و....(و مثالهای دیگر)

نظر مراجع تقلید

آیت الله صافی گلپایگانی:

به طور کلی این پیامها باید مدرک صحیح شرعی داشته باشد و

 در غیر این صورت ارسال آنها برای دیگران جایز نیست و باید از آنها جلوگیری شود.

آیت الله مکارم شیرازی:

هیچکدام از این امور اعتباری ندارد و سزاوار است مردم به این کارها دامن نزنند...

آیت الله موسوی اردبیلی:

اینگونه نوشته ها اعتبار ندارد.

آیت الله سیدعزالدین حسینی زنجانی:

...انتشار بعضی از این پیامها موجب وهن شریعت و دین میشود 

و لذا جایز نیست و هیچگونه الزام شرعی هم در تکثیر متوجه دریافت کنندگان نیست..