حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

پیرشدم

پیرشدم

هروقت میگم پیرشدم یکی هست که بگه نه باباحالا  کوتاپیری نه بابا شما هنوز جووونین .نه بابا این حرفای منفی رو نزنین .

یکی هم فاز برداشته بود که منو بزنه انگاربه اون گفتم تو پیر شدی 

پیری که بد نیست خیلیم عالیه اصلا یه دعای قشنگه که میگن الهی پیر بشی 

ولی ضعف وبیحالیش وزود خسته شدنش خدایی بده .من دیگه انرژی ندارم برا ادامه دادن .چجوری میخواستم برم سربازی امام زمان آخه 

باز لاف ولاف ولاف .ولی خب میگم من همون گوشه کنارا هم بشینم یه قندی بشکنم یه لباسی رفو کنم یه تمبری بچسبونم /نمیدونم این تمبر چی بود افتاد تو دهنم آخه این روزا داریم کارنامه میزنیم تمبرهم میچسبونیم .به معاون اجرایی گفتم احتمالا دیگه آب دهن جواب نمیده یه کاسه پر آب کن بشین تمبرا رو بچسبون .والا تو اون محیط من افسردگی گرفتم این احساس پیری منم بی ربط به وقایع اخیر وپرت وپلا گفتن اطرافیان وهمکارانم نیست .

کم کم به این نتیجه رسیدم اجازه بدم روزگار سیلیشو به صورت مبارک اینا بزنه چون حرف حالیشون نیست .



واخ قلبم ریخت ...بعضیا چرا ازخودشون صداهای ناهنجاردرمییارن بماند نوشته من برای فرداها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد