حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

این بلاگ اسکای نازنین

ای بلاگ اسکای من فدای تو بشم که کلا زدی همه چیوواز جمله بلاگمو تغییر دادی

نمیدونم چه خبره ولی امیدوارم کس دیگه ای رمز وبلاگ منو نداشته باشه

خلاصه تغییرات اخیر زیباست ولی کار من نیست .اصلا من همون یارب خودمو میخوام هموت قالب خودم

چرا مییای دستکاری میکنی ودر میری

پرخاشگری صفرایی


تصویر مرتبط

پرخاشگری صفرایی


خب خب یکم به آدمای دوروبرتون نگاه کنین تو احوالاتشون دقیق بشین وببینین توی این اجتماع سردر گم چطور رفتار میکنن

از این نظریه های اجتماعی فلان دانشمند وفلان جامعه شناس سردر نمییارم

منتها تازگیا یه چیزایی دستگیرم شده .آخه یه مقدار به طب اسلامی ومبانیش علاقمند شدم

توجه داشته باشین طب اسلامی ونه سنتی

گاهی تو نوشته ها میخونیم ومیبینیم که یه عده یا سوز وگداز از آدمای قدیمی حرف میزنن از سادگی ویکرنگیشون از اخلاقهای خوبشون ومهربونیاشون

واقعا هم راسته وحس خاطرات قدیم یه شور ونشاط دیگه برای ما به ارمغان مییاره .بوی کوچه های کاهگلی بوی آب وجاروی سر صبح .بوی لبخند وبدوبدو بازیهای بچگونه تو کوچه وخیابون .بوی زردآلوی تازه وگردوی کاج نشده وصداهایی که واقعا تو رو باخودش میبره

حریم بانو به خودت بیاااااا از اصل مطلب دور شدیا

واقعا ادم احساسی هستم چه میشه کرد

بگذریم اما الان چرا حس راحتی نداری؟ .یادته کی از ته دل خندیدی؟یادت نیست دیگه

سوار تاکسی که میشی همه مینالن وهمه درگیرن .اون طرف خیابونم که دونفر به قصد کشت باهم گلاویز شدن ومعرکه را انداختن

ساختمونای دادگستری و دادگاه وحل اختلافم که روز بروز شیک تر وبزرگتر میشه

پرونده هایی که روی هم انباشته شده وخلاصه اوضاع خوبی نیست

این وضع بیشتر از همه یقه بچه های بدبخت این نسل رو گرفته که مدام باید گوششون خبرای بد بشنوه .

میرن خرید دلهره دارن که چیپس وپفکشون باز گرون شده سرشونم تو این فضاهای مزخرف مجازی گرم شده

دوروز دیگه باید کنکور بدن واز زندگیشونم چیزی نمیفهمن .نه بچگی میکنن نه لذتی از زندگی میبرن

آخه تو ابن اوضاع درسته ما خودمون تیشه به ریشه خودمون بزنیم ؟

 

ادامه مطلب ...