حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

رتبه بندی

یکم ازملکوت وحریم آسمانی دور بشیم 

مدارک رتبه بندی رو دارم بارگذاری میکنم وکلی فکر توذهنم میییاد 

بهتره که فکرامو برملا نکنم والا آبرو ریزی میشه وآبروی خیلیا میره

البته بالا دستیا 

یکی از این فکرا اینه که چرا معلم مملکت من هنوز بلد نیست مدارکشو خودش بارگذاری کنه

یکی دیگه اینکه چرا فکر میکنه اگر مدارکشو بارگذاری کنه اطلاعاتش به سرقت میره مگه اطلاعات جاسوسیه؟
یه تیکه ورقه دیگه
دیگه اینکه چه کاریه ؟واقعا چه کاریه .هنوزم باید فکر کنیم نونمون حلاله یا نه
من اعتراض دارم خیلی هم دارم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عمه ی هستی سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 01:51 ب.ظ

نون حلال، :دغدغه ی مهمیه که هر کی نداره خیلی راحته

سلام کجابودی شما ؟یه عمه ای دوروبرا هست بود وان شا الله همیشه برقرار باشه
سلام به هستی جون هم برسون حتما بزرگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد