حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

چیطوری کروناااااا

نتیجه تصویری برای کرونا ویروس

سلام

چیطوری کرونا

فعلا که به فضل خداوند تعالی زنده ایم .

اما بیکاریوقرنطینه  داخل منزل معضل بزرگیه

هر چی سوراخ سنبه بود شستیم ورفتیم وتمیز کردیم دیگه کجارو تمیز کنیم؟

کتابم که سفارش دادیم وخوندیم تموم شد البته ناگفته نماند که کتابهارو زیر نور آفتاب پهن کردم تا ویروس خبیث کشته بشه بازهم نگرانی واسترس ازبس زیاد بود چند ساعتی هم روی بخاری گذاشتیم تا قشنگ ویروسه پخته بشه وبمیره .

اما من میگم قرار باشه بگیری میگیریا گفته باشم کافیه به یه چیز آلوده  ست بزنی وبعد دستهای مبارک بره جایی که نباید بره .

خب بعضیا عادت دارن که دستشون جاهای ناجور (داخل بینی )میبرن یا اینکه چشمهاشونو میمالن  وخب الفاتحه

بعدش چرا گفتن خطرناک نیست ؟اوایل انقدر ریلکس بودیم که باخودم گفتم من امسال این همه تب کردم وخوب شدم اینم روش دیگه

اما میبینم خیلیا که حتی بنیه قوی دارن مبتلا میشن .

برای همگی مردم جهان بخصوص مردم کشورم آرزوی سلامتی میکنم وان شا الله بزودی شرش کنده بشه وبره پی کارش