حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

سبد گل

نتیجه تصویری برای سبد گل زیبا

سبد گل زیبا

باکلاس وامروزی


پیامبر اکرم صل الله علیه و آله در مـورد حالات افـراد با ایمان

در دوره آخرالزمان می‌ فرمایند: در آن وقت ،

قلب مومن در درونـش آب می‌ شـود ، مـانند حـل شـدن نمـک در آب ؛

زیـرا منکرات را می بیند، ولی قدرت جلوگیری و تغییر آن را ندارد

مـومن در میـان آن هـا با تـرس و لـرز راه میرود، که اگر حرف بزند، او را میخورند

و اگـر سـاکت شـود ، دق مـرگ می‌ شـود.


در آخرالزمان، الگوهای رایج مردم عوض می ‌شـود. اگـر با حجاب و عـفیف باشـی،

دیگران تو را فـردی قدیمی ، بی ‌کلاس و عقب افتاده می ‌دانند ؛

ولی اگر اخلاق و حجاب را رعایت نکنی، آنوقت باکلاس و امروزی به حساب می ‌آیی.

اگر بخواهیم واضح تر بگوییم،

درآخرالزمان فضائل اخلاقی از بیـن می ‌رود و رذائل اخلاقی به جای آن رواج می‌یابد.

خدایا این بی کلاسی رو از ما نگیر

یه سوال

سلام طاعات وعبادات همگی قبول باشه 

بخصوص کسایی که مییان این وبلاگ رو مزین میکنن ونظر میزارن 

یه سوال دارم از اهالی وبلاگ نویس 

من از زمانی که پست جدید نمیزارم بلاگ اسکای آمار بازدید کننده ها رو صفر میزنه ...آخه چرا ؟!

نه اینکه من به نمره صفر خیلی حساس بودم الان هم حس بدی دارم که مییام ومیبینم آمار م صفره 

یاد اون حرف آیت الله مدرس افتادم که گفت آن یک رای که به خودم دادم چه شد 

من خودم گاهی وبلاگ رو باز میکنم یا حتی مییان نظر میزارن پس اون آمار نیست ؟

لطفا روشنم کنید 

ماه رمضونم که داره به ایستگاه پایانی خودش می رسه  الهی که به حق آقا امام زمان جزو آمرزیده شده ها باشیم 

پس در بهشت میبینمتون