حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

عکس پروفایل

به نام عادل ترین  قاضی

متاسفانه یا خوشبختانه نمیدونم چی اسمشو بزارم

 نسبت به این نوع از پروفایل ها حساسم واقعا حساس 

با این که در دنیایی مجازی سیر میکنیم 

اما معتقدم خود این نوع چراغ سبز دادنها وتمارض ها حربه ای برای جلب توجه هست 

دختر 28 ساله پروفایلش نوشته: اماده این با کارد دستتونو زخمی نکنین میخوام پروفایلمو عوض کنم 

یا منو وعشقم یهویی!

برین کنار خوشکلتون اووومد!

بخوره تو سرتون که هیچکدومتون عاشق من نشد ین

یا فاز تنهایی وغم وشکست رو برداشتن 

عکس شیر وگرگ وپلنگ گذاشتن 

من جای کسی نیستم ونمیتونم وحق ندارم قضاوت خاصی بکنم 

اما .....

 شاید من خیلی حساسم ولی چرا هر نوع جلف بازی رو در این فضاها باید فریاد زد ؟واقعا چرا 

نظرات 4 + ارسال نظر
کورش دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 11:28 ب.ظ http://musicshz.blogsky.com

سلام خوبین؟
بیخیال بابا ملت ما جوین دعا کن بدتر نشه

سلام تشکر /چی بگم والا

داوود شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام خانم حریم خوب هستید جوابم به فاطمه خانم هست به نظر من غرق شدن در غم کار درستی نیست حتی درموردش مطلب هم بنویسی به نظر من غم در زندگی درسی هست برای ادم وتجربه جدید حالا بعضی ها هم میشه براشون راه حل پیدا کردی بعضی ها هم به فراموشی غم وخوشی موندگار نیست حالا مطلب بنویسیم یا بنویسیم برای سبک شدن میشه راه حل دیگه پیدا کرد در جواب اقا بنیامین اگه اشتباه نکنم اسمتون رو این که بگیم بگذار خوش باشن به ما چه این به نظر من درست نیست می دونید چرا بخاطر اینکه دارن اشتباه می کنن وکسی که اشتباه میکنه به نظر من یه تذکری بدیم بد نیست اگه توجو نکردن عیب نداره بگذار غرق بشن ربطی به اینکه نگاهمون رو قشنگ کنیم نداره این که بدونی یک نفر اشتباه میکنه بگی نگاه من اشتباه هست مگه میشه احتیاجی به شستن چشم ها نیست با تشکر از وبلاگتون ببخشید طولانی شد

سلام ممنون از نطرتون اقا داوود خیلی متشکر وممنون
واقعیت اینه که کسی رو نمیتونیم مجبور کنیم که حرفمون رو بپذیره وهر کسی از یه دیدگاهی به مساله نگاه میکنهواول دفتر گفتم به نام عادل ترین قاضی یعنی فقط وفقط اون میتونه قضاوت کنه منتها براساس تعالیم دینیمون رعایت حدود وحریم بین اشخاص تاکید شده وشاید حساسیت من هم از این مساله سر چشمه میگیره که یه سری کارها یه سری نشانه ها نباید به نمایش گذاشته بشه .همه چی هم جلف بازی نیست گاهی به نمایش گذاشتن زندگی خصوصی یا ایجاد حسرت در دل دیگران واقعا مشمیز کننده است .
ممنون از حضورتون

فاطمه پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 11:09 ب.ظ http://heartwritings.blogsky.com/

سلام
ممنونم که لطف کردید به وبم سر زدید و محبتتون رو بیان کردید.
فضای مجازی فرقی با دنیای واقعی نداره دیگه و واژه هایی که حک میشن رو این صفحات نمایی از شخصیت درونی ما هستند منتهی یک قسمتش رو نمیشه رو حساب جلف بازی گذاشت فاز غم منظورمه
خیلی ها من جمله خود من اصلا بنای وبشون رو دل نوشته است یا خاطرات تلخ و شیرین روزمره و دلیل خاصی جز سبک تر شدنشون ندارن برا نوشتن دردنامه ها
خودم گاهی انقدر تلخ می نویسم که حال خودم از خوندنش بد میشه اما اگر ننویسم چه کنم همین نوشتن خودش موجب تخلیه روحی میشه
دل نوشته است دیگه و روزگار بعضی ها طعم تلخی داره
ان شاالله چراغ خوشبختی توی زندگی تون همیشه شعله ور باشه

سلام وصد سلام فاطمه خانم عزیز
امیدوارم قلمتون همیشه از خوشی ها وشادی ها بنویسه گرچه تاخی ها وشکست ها وغمها هم جزیی از زندگیه وباید نوشته بشن .
ممنون از نظر زیباتون واینکه به من سر زدین متشکرم وقراره چشمهام رو بشورم وجور دیگه نگاه کنم ان شا الله بازهم تشکر وممنون

beny20 پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 03:57 ب.ظ http://beny20.blogsky.com


بذا خوش باشن ،
پروفایل خودشه ،
به ما چه ؟

حرف مردم همیشه هست ،
مثلا تو الان عکس پروفایلت خدایی هست ،
یهو می بینی یه نفر برات یه پست می نویسه :
که هه اینو ببین چقدر تظاهر می کنه ،
چقدر هی می خواد بگه ادم خوبیه با خداس ..

خب ؟
همچی بستگی به نگاه ما داره ...
نگاهمون رو قشنگ تر کنیم‌...
.
.
کامنت‌تون در رابطه با تواضع عالی بود ، متشکرم .

چشم میزارم خوش باشن .چشمهام رو میشورم وجور دیگه به زندگی نگاه میکنم
دوست ندارم قضاوت بکنم اما میگم خصوصیهارو نباید جارزد .
نظرتون بسیار محترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد