حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

بدبیاری

نتیجه تصویری برای خسارت

امروز یه ساعتی بیرون کارداشتم 

خلاصه از خونه بیرون اومدم وتو میلان منتهی به خیابان اصلی شروع به حرکت کردم 

وسط میلان یه راننده تازه کار راه رو بسته بود وعقب جلو میکرد

 که ماشینو هدایت کنه حالا نمیدونم قصدش کدوم طرف بود دیدم پشت ماشین پر دوده اومدم ازجلوش رد بشم

 گوشه چادرم گیرکرد به سپر کذایی ماشین ویه تیکه ازاون سپر رو کند وانداخت زمین 

آخه مگه میشه ؟مگه داریم ؟چادر مگه سپرو میکنه اما خب خودم دیدم .راست بود .

ازخجالتم نمیدونستم چکار کنم همینطور ادامه دادم ورفتم که راننده گفت آآآآی شکستی... 

نگاه نکردم ورفتم اخرای کوچه بلند گفتم خودت راهو بند آوردی خب باید چیکار کنم ؟

اقا کل مسیر تو تاکسی ذهنم رو انو تیکه ای بود که شکست ومن تحویلش نگرفتم 

عصری باید برم در خونشون وخسارت بدمدعا کنین خسارت نگیره 

بماند که کار اداری منم ناتموم موند وچیزی که باید اونجا میبردم اشتباه بود

اصن من چه میدونم کارت پایان خدمت مگه قدیم وجدید داره ؟

.

.

.

بعضی روزا بعضی لحظه ها انگار همه چی برعلیه تست اما تو خودتو نباز 

فکر کن وحکمت این اتفاقات رو پیدا کن .

خدایا باز چکار کردم که باید تنبیه بشم 

نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 07:17 ب.ظ http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

نکته اول عکس لود نشد
نکته دوم چادر شما احتمالا از جنس فولاد سبک نیست چون به هر طریق دیگه ای که فکر میکنم نتیجه ای حاصل نمیشه

البته بک احتمال وجود داره اون هم اینکه اون سپر اویزون بوده و به چادر شما گیر کرده و شما با قدرت فولادی تون اونو از جا کندید

عکس خاصی نبود یه ماشینه که دچار خسارت شده وباید خسارتش پرداخت بشه
واما چادر نازنین من که کم ازفولاد نداره البته برای حفظ بنده از تیر نگاههای شیاطین
اما اینکه چون من قظعات ماشین رو نمیشناسم احتمالا فکر کردین سپر جلو رو کلا کنده خیر
یه نواری پایین سپر ماشین هست البته بعضی ماشینها دارن همه ندارن به نظر برای تزیین کاربرد داره واحتمالا اونقدر لق وپوسیده بود که هر چیزی گیر می کرد حتما خسارت میزد .
ازاون روز به بعد من دیگه اون ماشین همسایه رو ندیدم فکر کنم بردن سر به نیستش کردن یا فروختن .باخودم قرار بستم اگه دیدمش حتما برم برای دلجویی اما خبری نیست .
ماهم ضعیفه ای بیش نیستم پس باید حکم بدم به قضا وقدری که حکمتش رو نفهمیدم

Baran سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 07:08 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهی بمیرم
سال قبل تر ،منم رفته بودم آستانه،بعد زیارت،رفتیم دور حرم بازارچه.یهو باد اومدو چادرم گیر کرد به ظروف سفالی و
چهارتا ازاون گمج ها شکست.یهو یه اقایی گفت،داری چکار میکنی خانم؟تا بیام بگم مقصر نبودم،مغازه دار اومد گفت،ایشون مقصر نبود.یهو باد پیچید.تشکر کردیم وگفتیم قیمت شون بگین.گفتن،نه و فلان.گفتیم‌نه.گفتن،دوتاش خودم،دوتاش شما.خلاصه پول دوتا از گمج هارو حساب کردیم و
راهی خونه شدیم

حریم بانوجون؟ دوستتون دارم

عزیزم ممنون که اومدی
دیگه گاهی اوقات اینجری میشه دیگه کاریش نمیشه کرد وباید کناربیای
گمج ؟چه اسم جالبی تا حالا نشنیده بودم سرچ زدم قیافشو دیدم

مجتبی سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 06:23 ق.ظ http://sardaraneeshgh.blogsky.com

سلام وعرض ادب
این مسئله که توضیح دادین وسپر ماشین کنده شده اصلا ربطی نداره به شما وسپرهم بدونید قبلا جایی ضربه خورده بوده یا کنده شده بوده فقط همینطوری گذاشته سر جاش همین ومیخواسته راننده ناشی شما رو مقصر بدونه... چادرم گیر کرکرد این کلمه رو اشتباه نوشتین درستش کنیید

سلام
هنوز نرفتم سراغش نمیدونم چرا غروب میشه نمیتونم برم همسایه رو ببینم
اخه این نوار پایین سپر بود انگار لق شده بود
ولی خب همراه با ولی مهربانم باید برم یه صحبتی بکنم ایشالله که یادشون رفته وبگن اصلا نوار پایین سپرمون سالمه چیزی نشده
ممنون بابت راهنمایی

عمه ی هستی دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 01:50 ب.ظ


آخه چرا؟
ببخش عزیزم ناراحتم که احتمالا باید خسارت بدی اما واقعا خنده داره

مراقب خودت باش به کسی خسارت ندی اونوقت این منم که باید بخندم
شوخی کردم ان شا الله همه چی روبراه وامن وامان باشه وفقط مراقب گوشه چادرت باش

مهدی یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 10:12 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

چه ماشین داغونی بوده که با گیر کردن یه پارچه سپرش در اومده!!!

بله متاسفانه زهواردر رفته بود شانس ما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد