حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

مادر

نتیجه تصویری برای مادرها دروغهایشان هم ثواب دارد

تو انگار هر چقدرهم بزرگ باشی مثلا گر نود ساله بشوی 

حتی اگر خودت مادربشوی 

بازهم دلت آغوش مادر را می خواهد 

حرفهای صمیمانه وقربان صدقه های مادر زندگی را برایت بهشت می کند 

راستی 

دردهاتونو از مادر پنهان کنید انها غصه میخورند 

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 08:41 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

چقدر این پست تونو دوست دارم
خیلی مرسی بانوووو

چون خودت مادری واونها رو درک میکنی
سلامتی تمام مادرای عزیزم وهمچنین شما بانوی مهربان ودوستداشتنی

عمه ی هستی سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 01:48 ب.ظ

فدای مادر

Baran دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 11:08 ب.ظ

چقدر این پست تون به دلم نشست❤
متن و تصویر و
عنوانش رو دوست دارم
با احترام فراوان
سرانگشت گویای شمارو می بوسم و
خدمت تون عرض میکنم؛حریم بانوی بهشتی ام،روز تون مبارک بلامیسر


میدونید که؟خیلی دوستتون دارم :

سلام بانو باران عزیزودوست داشتنی خودم
ممنون ازتبریکت وان شا الله سالهای سال سایه مادر برسر شما مستدام باشه
ممنونم عزیزم دل به دل راه دارد عزیزمهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد