حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

مفهوم زیبایی

نتیجه تصویری برای الله نور السموات والارض

گرچشم یقین تو نه کج مج باشد   ترسا به کلیسا رود و حج باشد


هر چیز که هست آنچنان می باید   ابروی تو گر راست بود، کج باشد


دید من اگر درست ندید زشت است 

اگر من درست ببینم زیباست 

همه چی زیباست 

نگاه هستی شناسانه وحق شناسانه داشته باشیم 

هستی راستین را دریابیم ونه هستی توهمی را 


غلامحسین ابراهیمی دینانی

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 05:57 ق.ظ http://sardaraneeshgh.blogsky.com

سلام منظور رو متوجه نمیشم.یعنی دید من نسبت به مسائل مشکل داره که نمیتونم تشخیص بدی وخوبی رو بدم یا اینکه همه خوبیه وبدی وجود نداره

سلام عرض ادب
دید شما هیچ مشکلی نداره فقط باید کمی تغییر کنه وافق های بالاتر رو ببینین .برای شما مختص عرض میکنم که میدونم ادمی سیاسی هستین .تمامی مسایل ومشکلاتی که در مملکتمون هست در عین زشتی پیامدهای مثبت هم داره لا اقل برای عامه مردم که بالاخره باید بفهمن چطور انتخاب کنند وبه کی رای بدن.تمام کشت وکشتارها وظلمهای جهانی هم ان شا الله مقدمه ساز ظهور هستن .
مگه در صحرای کربلا حضرت زینب سلام الله نفرمودن من به جز زیبایی چیزی نمیبینم ؟این زیبایی شناختی وزیبایی بینی اگه در زندگیمون جاری بشه ان شا الله مفیدتر زندگی میکنیم

Baran چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 09:37 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود و بیکران سپاس ها❤
بسی بسیار متن و تصویر و عنوان این پست عالییییی❤❤❤❤

حریم بانو

احست به شما بانوی فرهیخته واهل کمالات .ممنون که عمق تصویر رو درک کردی .
زیبایی شناختیت عالیه ممنون بانو باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد