حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

بگو چشم

بگو چشم ...میتونی؟

دین اخلاق نیست  که تو برداشت اخلاقی از آن داری

 آدم خوبا گاهی دین رو جای اخلاق میگیرن واین اشتباهه

اخلاق جایگاهش مقررات انسانیه وازذهن انسان بلند میشه 

ولی دین رو خدا دستورشو داده 

که اگه از اون دستور اطاعت کردی اونوقت به راز عبور از رنجها پی میبری 

سعی نکن خوب باشی سعی کن به امر خدا عمل کنی این تورو بالاتر میبره ومعجزه وارد زندگیت میشه 

به عشق با خدا خواهی رسید به حس عبودیت میرسی 

فقط وفقط با چشم گفتن به خدا 

پس خوب نباش بلکه به خدا بگو چشم ببین چی میشه 

عبد او باش از یه حس تازه لبریز میشی .از من ها کنده میشی .

من میخواهم ها را بندازدور

قوی میشی بزرگ میشی .اتفاقات فوق العاده ای برات می افته 

وقتی دستورات رو اجرا کنی 

از سخنرانیهای #استاد پناهیان 

نظرات 4 + ارسال نظر
کورش جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 10:15 ق.ظ http://musicshz.blogsky.com

مرسی بابت متنای زیبا تاثیر گزارتون

خواهش میکنم

مسعود پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 07:13 ب.ظ http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

سلام
اگر خواستنی در کار نباشه چیزی بدست نمیاد
مگه خود خدا نگفته شما از من طلب کنید و برای اون خواسته تلاش کنید

حالا من منظور قسمت بولد متن رو متوجه نشدم .
من میخواهم را بنداز دور یعنی چی واقعا

سلام ممنون از اینکه واقعا فکر کردید به این متن
چون تقطیع یک سخنرانی هست کامل نیست صحبتها
اما اجمالی بگم منظور از چشم گفتن همون عمل کردنه دقیقا منتها در طریقی که خداوند اون کار رو صواب قرار داده ونه نفس وشیطان .
منطور از من میخواهم ها منهایی است که از خودخواهی وغرور بلند میشه ودرپی کسب رضایت وخوشحال کردن دیگرانیم ونه انجام دستورات الهی .
تشکر وسپاس

Baran سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 07:44 ق.ظ

..."من می خواهم را بنداز دور".....
عالی هست....
درود و نور و مهرو دوستی برشما حریم بانوی بهشتی ام

سلااام بانوی مهربان .ممنون از نظراتت عزیزم خداوند یارو نگهدار شماااا

عمه ی هستی شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 11:36 ق.ظ

چشم گفتن به خدام و لذتی که بی نظیره
عالی بانوجانم

احسنت به تو دخترنمونه ی مومن وپاک .سایه خداهمیشه روسرت باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد