حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

بگذار شادباشم

تصویر مرتبط

کاش جایی بود می رفتی وخستگی هایت را میتکاندی 

کاش جایی بود ومی رفتی بغضهای فرو خورده ات را فریاد میزدی 

باید کمی بیشتر بروی 

هنوز انگار سنگینی یک بار بزرگ بر روی دوشهای نحیفت سنگینی می کند!

نمی دانی ونمیفهمی چرا گاهی بازهم برمیگردی به راهی که برایت آشنا میزند 

گاهی میمانی مستاصل ودل نگران که چرا دعاهایت مستجاب نمی شود 

نگرانی هایت رامگر می توانی پشت در بگذاری؟تا در مسیر برگشت دوباره بازهم آنها را به دوش بکشی؟

کسی آن سو استخوانی در گلویش گیر کرده 

این سو بازهم بیماری که زخمهایش هنوز تازه است 

این طرف آدمی که به تو مدام گله میکند ولحظات مقدست را می دزدد

وتو به کدامین آیه باید قسم بخوری که دست ازسرت بردارد 

شعله دلت گرم می شود بایک نخ سبز  تسبیح بایک دوآیه از مصحف شریف ویک لبخند از آدمیزادی که نحیف است وضعیییف.

همیشه در کوچه های خلوت دلم با معبود فریادزده ام که برمن ضعیف ببخشا این همه گردنکشی را

 برمن ببخشا که تو کنارمن هستی وبازهم مثل همیشه نمیبینمت 

خدایا تو که میدانی هزارها هزار هزار آسمان به تو عذرخواهی بدهکارم

 تو که میدانی تاچه اندازه قلبم ومغزم وجوارحم نفسی بر پیکرشان نیست 

پس این دلهره های بیخود را از دلم بشور وببر .دلم را روشن کن

روح وریحان را برمن بباران وبگذار شادباشم 

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 08:08 ب.ظ http://fromfutilitytohumanity.blogsky.com/

چیزی که مشخصه اینکه شم ارتباطی خیلی قوی با خدا داری و این واقعا خیلی خوبه امادر شما یک مشکل هست که من بعد چندبار خوندم مطالبتون متوجه شدم اینکه

درسته تیکه برخدا اصلی هست که باید رعایت بشه اما خود هر شخص به تنهایی قدرتهایی در وجودش هست که خیلی از مسائل رو میتونه حل کنه و یا ردشون کنه
شما خودتون دست کم میگیری چرا واقعا
اینکه با بروز هر مشکل و یا هر اتفاق خوب به خدا پناه می برید خوبه ها ولی من اینو میدونم خودتون باید این مشکلات رو حل کنید
همیشه دست به دعا بردن به تنهایی کار ساز نیست

من همینجا عذرخواهی میکنم که جسارت کردم و این نظر رو نوشتم

من قصد قضاوت هم نداشتم تنها می خواستم بگم میشه به مسائل از یک بعد دیگه هم نگاه کرد
و من الله التوفیق

پاسخ داده شد وممنون از بذل توجه شما

داوود چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام خانم حریم خوب هستید دقت کردید ادم مطلبی می خونه یا دروبلاگی هست نمی دونه چی بگه الان منم نمی دونم چی بگم فقط می تونم بگم عالی بود خداحفطتون کنه

سلام ممنون که هنوزهم باوجود کم کاری بنده سر می زنید ودلگرمی میدید
ممنون وسپاس ..زنده باشید وبرقرار

مجتبی چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 06:03 ب.ظ http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

خداوند هیچ کس را جز به قدر توانایى‏ اش تکلیف نمى ‏کند. آنچه (از خوبى‏) به دست آورده به سود او، و آنچه (از بدى‏) به دست آورده به زیان اوست‏. پروردگارا، اگر فراموش کردیم یا به خطا رفتیم بر ما مگیر، پروردگارا، هیچ بار گرانى بر (دوش‏) ما مگذار؛ همچنانکه بر (دوش‏) کسانى که پیش از ما بودند نهادى‏. پروردگارا، و آنچه تاب آن نداریم بر ما تحمیل مکن‏؛ و از ما درگذر؛ و ما را ببخشاى و بر ما رحمت آور؛ سرور ما تویى‏؛ پس ما را بر گروه کافران پیروز کن‏. (۲۸۶)

بسیار عالی وممنون
ان شا الله مشمول رحمت الهی باشیم

Baran دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 08:20 ق.ظ

خدایا تو که می دانی هزار ها هزار هزار آسمان..............

الهی آمین ❤
الهی امین ❤
الهی آمین❤

دعاهای شما به دل آدم میشینه و
حس خوش آیندی به آدم دست میده
خدایا شکرت
دوستتون دارم حریم بانو جان

ممنون بانوی فرهیخته عزیزبانو باران جان
ممنون که دلگرمی میدین وممنون ازدل باصفایی که خدا بهتون ارزانی داشته وان شا الله هر روز بیشتر از دیروز جوانه های عشق وامیدش به ثمر بشینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد