حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

نیت خوب

Image result for ‫نیت خوب‬‎

نیت 

از امروز نیت های خوب رو تو ذهنت مرور کن حتی اگه نمیتونی برآوردشون کنی 

خدایا اگه یه میلیارد داشتم یه مدرسه شیک ومدرن برابچه های روستا میساختم

 که حتی شبم دلشون نخواد برن خونشون مثل مدارس ژاپن 

خدایا همین الان اگه کسی رو میشناختم که حسرت زیارت امام حسین وکربلا

 به دلش مونده و فرصتی نداره بفرستمش زیارت 

 میدونستین همین نیت کردن چقدر آدمو جلو میبره ؟

حضرت علی (ع)می فرمایند :

نیت خوب برخاسته از  سلامت درون است 

همگی بسم الله 

نیتای باکلاس بکنین مثل چی؟شما بگین 

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 05:25 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیزم
پاسخ شما خیلیییی باحال بود
ممنون از دعایی که درحق مون کردین
والهی همچنین برای شما و خانواده محترم تون
مامخلص شما و
شاگرد کوچیکه تهه کلاس تونیم ؛تی بلامیسر

نیت می کنم،خدا قسمت کند و
درمیان گلستان های بهشت با شما حریم بانوی بهشتی قدم بزنیم و
گفتگو کنیم و
حال شو ببریم
حریم بانو؟
بنظرتون؟بهشت بازارچه ساحلی داره؟آخه گشت گذار دربازار روخیلی دوست دارم؛که اگه داره یه سر با هم بریم

راستش منم خیلی دوستتون دارمو به دلم نشستین واز آشنایی با شما بسی بسیار خرسندم
درپناه حق سلامت باشی عزیز دلمدرضمن جان تان سلامت

اخ اخ چه تصور قشنگی به به به این قلم وذهن بیدار
بازارچه ساحلی رو خیلی خوشم اومد ان شا الله میریم
جان ودل تو هم سلامت بانو باران .ان شا الله همیشه سالم وسلامت باشید

Baran چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 01:10 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

اول اینکه؛
آهنگ وب تون قشنگِ؛دوستتون دارم حریم بانو

دوم اینکه؛
تصویر پست قشنگُ دلچسبِ❤
سوم اینکه؛
نیت ها تون به اذن خدا اجابت بشن❤مدرسه ساخته بشه و
سفرزیارتی بیخطر محیا و....آمین.❤
نیت میکنم،هرعزیزی نیتی کرده ،به اذن خدا اجابت بشه❤
نیت میکنم؛ خدا به اذن الله ،دامن آرزومندان رو با اولاد سالم و صالح سبز کنه.❤
نیت میکنم ؛گرفتاری های همه به اذن الله رفع رجوع بشه❤
نیت میکنم؛
به اذن الله دختر پسر مکمل خودشونو پیدا کنن و برن سرخونه زندگی شون❤
نیت میکنم؛
خدا عروس و دوماد خوب قسمت مادرا کنه❤
نیت میکنم؛
خدا مادرشوهر و
مادرزن پدرزن،پدرشوهر خوب قسمت همه کنه.❤
نیت میکنم؛
خدا زن برادر و خواهرزن ،خواهر شوهر و برادرشوهر خوب...❤
نیت میکنم؛
خدا نوه های سالم و صالح و شکلاتی قسمت مادربزرگا کنه❤
نیت میکنم؛
افسار نفس مون به اذن الله دستمون باشه و
خدا آخرعاقبت همه ی مارو ختم بخیر کنه ❤

نیت میکنم؛
حرص و طمع و بخل و حسد؛از همه ی عزیزان دور باشه❤ نیت میکنم
قلب همه ی ماها قانع باشه وقناعت پیشه کنه.❤
نیت میکنم،به وقت و
همین ساعت عزیز،خدا منو ببخشایدو بیامرزد و روحمم شاد نماید❤
نیت میکنم،
اون دنیا توی باغ بزرگ و قشنگ و پرمیوه ای سکنی گزینیم و
کنار جوی عسل باشیم و
طبق طبق تین تناول کنیم.همین طور آلوهیمن طور زردالو نیت میکنم حوری موری های بهشتی سینی سینی آب انارباگلپر ونمک بیارن
دیگه باقیش باشمابسم الله
چیه خو؟حریم بانوی بهشتی


میدونی نوشته هاتو دیدم یاد چی افتادم ؟یاداین بچه زرنگا وباهوشا وهمیشه حاضرجوابای کلاس که تا معلم سرنخ رو بهشون میده اینا تا آخر کار وته کار رو میبینن وپیش میرن ومیزنن تو خال وهدف .الحق .الانصاف که بخصوص اون آخریاش شیک وبا کلاس بودن البته که شما استاد مایین ودر مثل مناقشه نیست
الهی که تک تک این نیتهای قشنگ وعالی محقق بشه وهمتراز باهاش خدا بهت اجر وپاداش بده .
الهی که هر چی که به صلاحته وخدا خودش میدونه برای تو وزندگیت رقم بخوره بانو جان عزیز دل خیلی دوست داریما

مجتبی چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 11:11 ق.ظ http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

نیت کنیم همه عاقبت بخیر بشیم وارزوی خوب برای دوستانمون

بهترین آرزو عاقبت به خیری هست ولی میخواستم یه نیت بگین که برا دیگران باشه آرزوی خوب ینی چی؟اقا مجتبی ینی همه شهید بشن ان شا الله ؟
نیت شیک وبا کلاس بگین دیگه

عمه ی هستی چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 10:55 ق.ظ

آرزو دارم می تونستم یه خانه بهشت می ساختم برا بچه های بی سرپرست شهرم و تا می تونستم بهشون خدمت می کردم و عشق می ورزیدم تا واقعا حس می کردن که تو بهشتن.

سلام خیلی عالیه امیدوارم آرزوت محقق بشه والهی که اجرش رو خدا بهت بده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد