حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

حرکت کن وخسته نباش

سلام اگه تنبلی وبی حوصله 

واصلا نا نداری بلند شی وکاری انجام بدی 

استغفار کن وشش آیه اول سوره حشر رو بخون خودش بهت انگیزه میده .

میدونستی گناه باعث سستی میشه 

گناه رخوت مییاره 

موسیقی رخوت مییاره (موسیقی بد )

الان نیای بگی اتفاقا من با موسیقی کلی حال وحول پیدا میکنم وبپر وبدو وشادی 

ولی دقت کن فکر کن بعد که تموم میشه شما چی میشی ؟

فیتیلت مییاد پایین خاموش میشی 

انگار بنزینت تموم شده .

  یه چیزی یادم اومد 

همین الان یاد مرگت بیفت ایشا الله بعد 120 سال 

ببین  چه حالی پیدا میکنی 

یهو یه چیزایی یادت مییاد یه کارایی که نکردی وهول میکنی ومیخوای زودتر انجامشون بدی تا فرصت هست بتونی به سرانجام برسونی 

پس یاد مرگ باعث جنبش تو میشه 

به روزها وماههایی که گذشت وتموم شد خوب فکر کن ببین اونا دیگه تموم شدن وبر نمیگردن 

پس خواهشا روزهای آیندتو تلف نکن یکم بیشتر بجنب تا دیر نشده 

السابقون السابقون باش 

بدو بدو وبدو 

یادت باشه کاری رو اگه بی منت انجام دادی 

کاری رو فقط براخدا کردی دیگه خسته نمیشی 

موفق باشی دوست من !

نظرات 3 + ارسال نظر
عمه ی هستی سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 10:50 ق.ظ

سلااام خانووووم، دلمون تنگ شده بود.
عالی مثل همیشه عزیزم.
خدا کمک کنه بنده خوب خدا باشیم، بنده هایی که خداوند با دیدنشون لبخند بزنه (آمین).

سلاااام .ان شا الله ان شا الله روز به روز به بندگیمون اضافه بشه
خواهش میکنم بانو /دخترم نمیدونم چی صداتون کنم
براتون بهترینهارو آرزو میکنم

Baran شنبه 10 آذر 1397 ساعت 10:47 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

ممنون دوست عزیزمن❤سلامت باشی نازنینم

سلام بر بانوی باران وزندگی

مجتبی شنبه 10 آذر 1397 ساعت 08:09 ب.ظ http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

سلام وعرض ادب
نمیدونم درزندگی خیلی دویدم ولی از وقتی رفتم سیستان لب مرز وصفر مرزی فهمیدم که گاها جاهای زیادی راه رو اشتباه رفتم ووقتی فاصلم تا مرگ اندازه مویی بود فهمیدم عشق گذشتن از دنیاست ورسیدن به لقا الله وگناهانم بندی بود به بال پروازم وخدا کمک کرد بروم وبرگردم وبفهمم بال وپرم بسته است .شهادت بال نمیخواد حال میخواد که فهمیدم میتونم داشته باشم ان شالله که بهش برسم

سلام
خداوند حافظان امنیت وشرافت این کشور رو حفظ کنه بهشون جزای خیر بده
وشر خاینان ونا اهلان این مرز وبوم رو دفع کنه ان شا الله
حال هم مییاد ان شا الله
یادون نره که شفاعت کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد