حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

زیارت روزانه امام حسین (ع)

سفارش به زیارت امام حسین(ع)

میخوای هر روز آقا امام حسین (ع) رو زیارت کنی؟

سدیر صیرفی می‌گوید: «امام صادق(ع) به من فرمود: «ای سدیر! آیا هر روز حسین (ع) را زیارت می‌کنی؟»، عرض کردم فدایت شوم نه 

فرمودند: «چه مانعی دارد که قبر امام حسین(ع)  را در هر جمعه پنج بار و یا در هر روز یک بار زیارت کرده باشی؟»

 عرض کردم: «فدایت شوم. میان ما و قبر امام حسین(ع) بسیار فاصله است.» حضرت فرمود:

 «زیارت را از راه دور انجام بده و آن بدین گونه است: برو بالای پشت بام و به راست و چپ توجه کن.

 آن وقت سر به طرف آسمان بلند کن سپس به طرف قبله توجه کن و بگو:

 «السلام علیک یا اباعبداللّه الحسین. السلام علیک و رحمه اللّه و برکاته»

 اگر چنین کنی برای تو یک زیارت می‌نویسند معادل یک حج و یک عمره.

نظرات 3 + ارسال نظر
عمه ی هستی پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 09:32 ق.ظ

چه خوب. اما ما متاسفانه تراس و بهار خوابم نداریم اما سعی می کنم هر روز سلام بدم به ارباب دلها.
اسفند پارسال رفتم کربلا از همون روز که برگشتم تا همین الان آرزوم اینکه لااقل یه بار دیگه این سعادت نصیبم بشه. برام دعا کنین چون دلم سخت نیاز داره به این اتفاق داره.
دعا کنین من نمیرم تا قبل از اینکه دوباره به کربلا برم

ان شا الله به آرزوها وحوایج قلبیتون برسین وبزودی زیارت آقا امام حسین نصیبتون بشه .برای ماهم دعا کنین لطفا

عمه ی هستی شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 11:52 ق.ظ

وای چقدر خوب البته من که نمی تونم برم بالا پشتبوم

فدات بشم منم نمیتونم ولی مایه بهارخوابی داریم اونجاهم نماز میخونم هم سلام میدم به همین راحتی /پشت بوم سخته قبول دارم

beny20 شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 02:31 ق.ظ http://beny20.blogsky.com

چه کاریه اگه اینجوری میشه
پس از رو تختمون هم سلام بگیم اوکیه :)

سلام/یه کار خوب وعالی /لج نکنین شما همون تو تختت سلام بده ولی جانانه سلام بده با حضور قلب سلام بده من تضمین میکنم که اقا میشنوه .اون موقع ها رفتن به پشت بوم راحت ومرسوم بود شما برو تو تراس خونتون برو بهارخواب جایی که فضای ازاده وسلام بده قبوله قبوله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد