حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

این وقت شب


نتیجه تصویری برای حرم تا صبح

الان تو این وقت شب دلم میخواست حرم بودم ومنم تا صبح بیدار بودم 

بیدار بیدار 

دلتنگم به شدت .دلم اون نسیم خنک صحن ورواق آقا رو میخواد 

دلم گریه میخواد ویه دل سیر درد دل با آقای مهربونی

دلم میخواد خیلی حرفا بهش بگم و.... 




نظرات 2 + ارسال نظر
عمه ی هستی دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 02:56 ب.ظ

چرا این عکس قشنگو گذاشتین آخه
دلبریش خیلی زیاده خیلی

بله واقعا زیباست حیف که اونجا نیستم

کورش یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 11:56 ب.ظ http://Musicshz.blogsky.com

سلام منم برسونین التماس دعا

چشم اگه طلبیده شدیم به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد