حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

نماز قضای آروغی

امروز رفتم مسجد خیر سرم نماز قضا بخونم 

من نمازقضاهام سر به فلک کشیده 

بدبختی فقط وفقط تو مسجد یا زیارتگاهی چیزی میل خوندنم گل میکنه 

خلاصه پیش یه حاج خانمی نشستم که نماز بخونیم ماشاالله هفت هشت نفرشونم حاج  خانم بودن !

نماز قضای ظهر الله اکبر 

تا خم شدیم برای رکوع یه صدای ناهنجاری اومد 

سجده رفتیم باز تکرار شد 

حاج خانم پهلو دستی ما مشکل معده داشت و وای خدا آروغ (وحشتناک )

خودم سپردم به خدا وچهارده معصوم وکل 124 هزار پیغمبر  

حالم داشت بد می شد 

اونقدر خالصانه دعا کردم که دیگه تو نماز عصر ونمازهای بعدی صدایی نیومد 

ولی دیگه یادم موند پیش اون حاج خانوم نشینم 

خدایا منو ببخش ولی واقعا داشتم بالا می آورم 


نظرات 3 + ارسال نظر
عمه ی هستی پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 09:14 ق.ظ


عمه جون خودتونو معرفی نمیکنین؟کدوم هستی؟

beny20 چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 05:56 ب.ظ http://beny20.blogsky.com

حالا من بودم اینقدر می خندیدم
که نماز و دعا نمیشد بخونم دیگه

و واسه تبریک هم ممنونم
حریم خانم گذشته تموم شده و رفته
خوب یا بد تجربه بوده ...

و الان مهمه .. الان مهمه که با تمام وجود
و به دنبال اینی که آینده ای خدایی داشته باشی

سلام
خنده کدومه آخه من تجربه مرگ وزندگی داشتم
بله گذشته ها گذشته منم از قفل کردن رو گذشته خیلی بدم مییاد وکلا آدم اینده نگری ویا بهتره بگم واقع نگری سعی میکنم باشم .یاد ارسطو پایتخت افتادم که میگفت من آدم ازدواجی هستم
ان شا الله که خدا هم ازمون راضی باشه

بردیا چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 04:52 ق.ظ http://Elves0014.blogsky.com

بعد هر نماز واجب سعی کنین ی نماز قضا بخونین
کم کم سختیش ب اسونی تبدیل میشه،فقط واقعا اولش تلاش میخواد خیلیم تلاش میخواد

سلام خوش اومدین .خوبین سلامتین؟واقعا سخته
ای بر آدم کاهل لعنت
من سعی کردم ولی خب کماکان مجبورم به خاطر نماز قضاهم که شده در مسجد حضور به هم رسانم
خدا کمک کنه ان شا الله با دعای دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد