حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

امپاتی

نتیجه تصویری برای امپاتی

یه واژه ای هست به نام "امپاتی"

که  به معنی خود را به جای دیگران قرار دادن است. 

داشتم فکر می کردم خودم رو جای چه کسانی باید بزارم خوبه؟!

 جای یک بچه که مدام گریه میکنه وبی حوصله است 

جای یک معلم که خسته شده از اینکه چرا دانش آموزاش ریاضی رو یاد نمیگیرن 

جای مدیرش که همش داره تو بودجه هاوخرج ومخارج مدرسه کم مییاره 

جای همسرش که مدام سرش تو کار خودشه ونمیتونه تفاهم وافعی رو ایجاد کنه 

جای بقال وچقال محله اینکه چرا بازارهمش کساده ودلار کشیده بالا 

جای راننده تاکسی که چرا مسافرا سر یه قرون دوزار باهاش در گیر میشن 

جای پدر ومادرت ودلخوریهایی که از بچه هاشون دارن 

جای دوستات ومشکلاتی که تو روح وروانشون موج میزنه

جای شمااااااااااااااا

وجای ......خیلی ها 

در این حالت بهتر میتونم در کشون کنم ودلیل واقعی رفتارشونو پیدا کنم 

راحت تر میتونم درکشون کنم وبهشون حق بدم 

دیگه دلخوری نمیمونه 

وحتی عاشقشون میشم که چرا اینقدر خوبن !

ومتاسف که چرا بیشتر بهشون سر نزدم وباری از دوششون برنداشتم

وبیشتر درکشون نکردم 

امپاتی چیز خوبیه 

در نهایت بهت کمک میکنه تا درک درست تری از رفتار آدمها داشته باشی 

وتفاوتهارو با تمام وجودت بپذیری.


نظرات 1 + ارسال نظر
beny20 سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 05:04 ب.ظ http://beny20.blogsky.com

افرین این پست عالی بووود ...

ولی حقیقتش اینکه من تا حالا خودم رو جای کسی قرار ندادم ،
و من حتی از کمبود های زندگیمم راضی ام ..
اصلا اهل مقایسه کردن و اینام نیستم اما ،
حتی پولدار ترین و خندون ترین آدم این شهر ،
من با پسرش دوستم ، گفت که پدرش سرطان داره ..
دیگه این مشکل و بدبختی رو همه دارن .....

پس ما اول باید درک کردن رو یاد بگیریم ،
و‌ دوم سعی کنیم که همیشه خوب زندگی کنیم .

تشکرررممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد