حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

من کیم؟؟؟

قال الله تعالی 

همه رابرای تو خلق کردم 

وتورا برای خودم 

.

.

.

.

ومن همان تویی که او خواست 

به خودم نرسیدم وهمه چیز را گم کردم 

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 12:41 ب.ظ http://musicshz.blogsky.com

لایک

داوود جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام خانم حریم خوب هستید منظور از همه در اینجا نعمت هایی هست که خدا برای ما در نظر گرفته نه انسان ها وما غافل می شویم از نعمت هایی که خدا بهمون داده وتشکر نمی کنیم ودر حرف های شما اگه هر انسانی به خودسازی برسه هیچ وقت بی عدالتی نمیشه با تشکر از وبلاگتون

سلام ممنون از حضورتون /خدا پشت وپناه همیشگی شما /

فاطمه چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 04:45 ب.ظ http://heartwritings.blogsky.com/

سلام
همه را برای تو!
معادله ای که هیچ وقت برام حل نشد بی عدالتی هایی است که در جای جای دنیا به وفور دیده میشه
آیا منظور از تو فقط افرادی خاصه؟

سلام فاطمه جان /تو همان انسانیه که خاوند بهش قابلیت داده تا به عرش اعلی برسه
یا به اراده خودش تسلیم شیطان ونفس خودش بشه وپست تر از هر موجودی بشه .
خداخودش هدایت کنه مارو چرا که هدایت دست خداست واونه که مصلحت وتقدیر مارو رقم میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد