حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

شبانه ای با شهید

وقتی دلت برای شهدا تنگ میشود 

انگا ردنیاهم حصارش را برایت تنگ تر میکند

کلمات جاری نمی شوند وجو سنگینی برابر چشمانت هاله ای میساز به غایت تاریک وسخت 

تنهایی را جبران نمیکنی شهید؟

من دارم بریده میشوم من احساسم را باخته ام باز راکد شده ام 

چرا؟آخر چرا؟

من شهادت میخواهم دل نا صبور ونا پاکم باز میل تو را دارد ای شهید 

وساعت یک بامداد است وباز نماز شبی که دارد قضا می شود 

آه دلم باز فریاد میخواهد از همانها که .....خودت میدانی 

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 06:45 ق.ظ http://musicshz.blogsky.com

سلام مرسی از لطفتون چشم حتما
باید یه وقتی بزارم مرسی....

ممنون از توجهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد