حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

دلنوشته پاییزی


خداوندا از قهر زمانه دلگیرم 

گاهی راهم را گم میکنم بین اینهمه هیاهو 

شاید گاهی خیلی شاد می شدم از همانهایی که برچسب سطحی بودن دارند 

وگاهی خیلی غمگین از همانهایی که برچسب دنیایی بودن می خورند 

دلگیر تر از همیشه بازهم غبطه میخورم به آدمهای صاف وساده ی روزگار 

مادربزرگی که چین وچروکهای صورتش می ارزد به تمام شیفتگی های بوتاکسی که لبخند را از تو می گیرد 

کاش هنوز بچه بودم واز ترس مادر که مبادا بفهمد

به کیسه ی گوشتهای قرمه دستبرد زده ام گوشه ای خودم را پشت پرده زرد ساتن پنهان می کردم 

راستی که چقدر خوراکی های مادردر زنگهای تفریح ابتدایی مزه ی خوبی داشتند 

نمیدانم الان هم کیک وکلوچه هایی که برای فرزندم داخل کیفش جاساز میکنم خوشمزه هست یا نه

کاش میدانستم 

مهر تمام شد وصدای  قدمهای آبان که به آرامی  بر برگهای لخت پاییزآهنگ زیبای بودن ورفتن را می نوازد 

باز گیج شده ام .گفتن از احساس خوب وآرامبخش است اما حیف 

همیشه درد عجیبی در قلبم میپیچد ولذتش کم سو می شود 

خدایا همیشه به تو محتاجم فراموشم نکن  


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه عیسی پور شنبه 27 آبان 1396 ساعت 12:32 ب.ظ

خوب است

سلام ممنون

زینب خوش سیما شنبه 27 آبان 1396 ساعت 12:31 ب.ظ

عالی است

سلام ممنون دخترم

مطهره صفایی شنبه 27 آبان 1396 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام عالی خوب بود

سلام ممنون مطهره خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد