حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

آخر مجلس


نتیجه تصویری برای جمع شهدا

آے شهدا،


اخر 


مجلس 


 ڪجاست


تا من


 هم 


 بنشینم.!!


نظرات 1 + ارسال نظر
امیرهادی جمعه 6 اسفند 1395 ساعت 01:28 ق.ظ http://annotator.blog.ir

عاشقان رفتند و چشم اشکبارى ماند و من‏
از غم بى‏ حاصلى‏ ها، کوله ‏بارى ماند و من‏
واى من یاراى رفتن داشت روزى پاى من‏
کاروان در کاروان رفتند و بارى ماند و من‏
بى‏ نهایت بال‏هاى شوق، بالایى شدند
قامتى گمگشته در حجم غبارى ماند و من‏
یک بیابان تشنه لب رویید از هرم شهید
شرح داغ آفتاب بى‏ مزارى ماند و من‏
در هیاهوى اناالحق صد گلو یاهوى سرخ‏
با سر شوریده در معراج دارى ماند و من‏
نبض شوراى شقایق‏ ها همه عشق است و داغ‏
داغ بر دل بى ‏شقایق روزگارى ماند و من‏
تا کدامین دست، بهت انتظارم بشکند
در حصار سینه‏ ام، ساعت شمارى ماند و من‏
این غزل هم در بهار عشق و احساس و عطش‏
از عبور سینه سرخان، یادگارى ماند و من‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد