حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

فراموشی خدا

نتیجه تصویری برای الا بذکر الله تطمئن القلوب
الهی مباد روزی که تو را فراموش کنم 
تکیه گاهم لطف وآغوش امن توست 
بار الها از چشمه فیضت آبی از معرفت به ما بندگان خاکی بنوشان
نظرات 2 + ارسال نظر
امیرهادی یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 10:52 ب.ظ

شاید به مطلب تون بی ربط باشه نمیدونم

ﻭ ﻗﺎﻝ (ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ): ﻣﻦ ﺃﺻﻠﺢ ﻣﺎ ﺑﻴﻨﻪ ﻭ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺃﺻﻠﺢ ﺍﻟﻠﻪ ﻣﺎ ﺑﻴﻨﻪ ﻭ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻭ ﻣﻦ ﺃﺻﻠﺢ ﺃﻣﺮ ﺁﺧﺮﺗﻪ ﺃﺻﻠﺢ ﺍﻟﻠﻪ ﻟﻪ ﺃﻣﺮ ﺩﻧﻴﺎﻩ ﻭ ﻣﻦ ﻛﺎﻥ ﻟﻪ ﻣﻦ ﻧﻔﺴﻪ ﻭﺍﻋﻆ ﻛﺎﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺣﺎﻓﻆ.


ﻭ ﺩﺭﻭﺩ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﺍﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺍﺻﻼﺡ ﻛﻨﺪ, ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﻴﺎﻥ ﺍﻭ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺍﺻﻼﺡ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻛﺮﺩ ﻭ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺍﻣﻮﺭ ﺁﺧﺮﺕ ﺭﺍ ﺍﺻﻼﺡ ﻛﻨﺪ, ﺧﺪﺍ ﺍﻣﻮﺭ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺍﺻﻼﺡ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻛﺮﺩ, ﻭ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻥ ﺟﺎﻥ, ﻭﺍﻋﻈﻲ ﺩﺍﺭﺩ, ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺣﺎﻓﻈﻲ ﺍﺳﺖ.

حکمت ۸۹ نهج البلاغه

حکمتی که انتخاب فرمودین بسیار عالی بود هر بار که نهج البلاغه رو میخوندم بی اختیار اشکهام جاری میشد .وکلام مولا همیشه چون دری گرانبها تا همیشه تاریخ میدرخشه

فرشته یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:33 ق.ظ

قدردانیت را می کنم خدا
نمازم کم و بیش خوانده شده اما بلا بر سرم نیامده
نعمتت را کفران کردم اما مصیبتی ندیدم
ناراحتت کردم اما بازم می بخشی مرا

عـــــــــالــی بود♥♥

الهی وربی من لی غیرک /الهی غیر از تو کسی را ندارم مرا بخاطر تمام گناهانم ببخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد