حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

پذیرش

نتیجه تصویری برای پذیرفتن اشتباه

اگر به من بگویند  یکی از زیباترین واژه ای که یادگرفتی چیست؟ 

" می گویم پذیرش است "

پذیرش یعنی:

پذیرفتن شرایط با تمام سختیهاش....

پذیرش یعنی:

پذیرفتن آدم ها با تمام نقص هاشون....

پذیرش یعنی:

پذیرفتن اینکه مشکلات هست و باید به مسیر ادامه داد....

پذیرش یعنی:

پذیرفتن اینکه گاهی من هم اشتباه میکنم....

پذیرش یعنی:

پذیرفتن اینکه من کامل نیستم... 

پذیرش یعنی:

پذیرفتن اینکه هیچ کس مسئول زندگی من نیست....

پذیرش یعنی:

پذیرفتن اینکه انتظار از دیگران نداشتن....

داشتن پذیرش توی زندگی یعنی پایان دادن به تمام

دعواها

 اختلاف ها

و جدل ها…


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد