حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
حـریم آســــــمانی

حـریم آســــــمانی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

خیال شکسته


گاهی که قلب اهل زمانه سنگ می شود
اقا دلم برای شما تنگ میشود
گاهی سری بزن به خیال شکسته ام
وقتی که خط یاد توکم رنگ می شود
 صلح است ارمغان توپیغمبر غریب
هرچندروز امدنت جنگ میشود
نظرات 4 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 08:17 ب.ظ


سلام خدا بر شما
حریم بانوی بهشتی
قربان قدوم همایونی تانکه لینک تان.بخش آمار مانده بود و بسی مشعوف مان ننود

سلام باور کن دوسه خط برات پیام گذاشتما ولی ازبس سر به زیرم نگاه نکردم که دارم انگلیسی تایپ میکنم .خدایاااا چقدر من بی حواسم
اقا من رمز این حریم جان اسمانی رو گم کرده بودم انقد حرص خوردم که ن/و خداروشکررر امروز بواسطه معجزه ای پیدا شدالحمدلله بی دلتنگ اینجا بودم دوباره شروع میکنم به نوشتن خدابخواد سعی میکنم بیشتر از خودم و وقایع بنویسم
شماهم هرجا هستید سالم وسلامت باشید

مترسنج شنبه 30 فروردین 1399 ساعت 01:03 ق.ظ http://dar300metri.blogsky.com

مصرع آخر البته نیاز به توضیح داره. صلح و حتا رفاه زیر پرچم ظلم، به مراتب سخت تر و تحمل ناپذیرتر از جنگ در راه کسب حق و حقیقته. بقول مرحوم کافی: بنده درست حق باش، بقیش مهم نیس...
ممنون از حسن سلیقتون

سلام ممنون بابت راهنماییتون .ان شا الله سرباز امام باشید واجر ببرید

زندگی عاشقانه به سبک شهدا پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 ساعت 12:29 ب.ظ https://velayat1400.blogsky.com/

علما گفتند که اگر دنیای خودتون را هم می خواهید دعا کنید آقا بیاد
انشالله که آقا بیاد و دنیا معنی زندگی را بفهمه

چقدر زندگیهامون بی نام ویاد امام زمان گذشت .چقدر ادعاها کردیم که یاور اقاییم وبرخلاف دستورات ومیل اقا حرکت کردیم .ارادت خالصانه ما گم شده .دنیا وشهواتش راهمونو سدکرده وخیلی مضطروبی فایده شدیم درست مثل یه تخم علف هرز .بنده خودم رو عرض کردم ان شا الله شما جزو یاران اصلی هستین التماس دعا داریم .
به امید ظهور تنها منجی انسانهادر تمام عالم

قلب منیب یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 09:27 ب.ظ http://alaraf.mihanblog.com/

بسم السلام
ممنون از حضور شما.
اللهم عجل لولیک الفرج.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد